Wednesday 19 September 2012

Autumn Shoes


Moja babcia mawiała, że kobieta powinna mieć dobre buty i dobrze obcięte włosy. No i coś w tym jest. Moja jesienno-zimowa szafa daleka jest od ideału. Ciężko mi się pogodzić z faktem, że lato już się skończyło i moja półka numer jeden ciągle jest wypełniona letnimi ubraniami. Dużo łatwiej mi poszło z butami w tym roku. Do zeszłorocznej pary butów z Zary doszła kolejna para z Zary, Aldo, Nine West i Me too. Do szczęścia brakuje mi jeszcze tylko różowych botków z Zary…ale ten zakup stoi pod dużym znakiem zapytania. Buty mi się bardzo podobają, ale niestety nie sprawdzą się raczej w deszczowe, jesienne dni. W mojej „wirtualnej” szafie zajmują jednak bardzo wysoką pozycję :-) 






8 comments:

  1. Ale bucików! <3 Mam podobne botki do tych camelowych[?] wiązanych ;).

    ReplyDelete
  2. Niestety kolorek wymarzonych bucików mi nie odpowiada ;) ale kto co woli. Kształt za to bardzo fajny.

    ReplyDelete
  3. najbardziej podobają mi się balerin w panterkę i cieliste czółenka, te różowe z Zary są naprawdę zjawiskowe, tylko rzeczywiście nie na deszczowe dni..:)

    ReplyDelete
  4. Bucikowy szal, skąd ja to znam.
    Aż sie boje zaglądać do sklepów z butami ;)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: