Monday 2 April 2012

Przygotowania Wielkanocne


Jak tam Wasze przygotowania do Wielkanocy? Ja dopiero dziś wysiałam rzeżuchę. Wiem, że to dość pózno, ale mam cichą nadzieję, że wyrośnie do niedzieli :-) Poza tym wyciągnęłam dziś wielkanocne ozdoby i w mieszkaniu od razu zrobiło się przyjemniej. Oczywiście same dekoracje nie wystarczą do powitania Swiąt. Jak to zawsze bywa przy takich okazjach, jedzenie bierze góre i okazuje się najważniejsze. Jedną z moch ulubionych potraw wielkanocnych (i nie tylko...można ją zajadać przez cały rok) jest pasta jajeczna z porem. Przepis pochodzi od mojej przyjaciółki, ale udało mi się go troszkę zmodyfikować.


PASTA JAJECZNA Z POREM I SEREM 


A co nam dziś będzie potrzebne?
- 6 jajek
- 1 duży por (tylko jego biała część)
- majonez Winiary (jakoś z innym majonezem ta pasta nie smakuje tak dobrze)
- spory kawałek żółtego sera
- pieprz i sól do smaku


A co robimy? 

Pora kroimy na bardzo drobne kawałki a jajka i ser trzemy na trace. Do calości dodajemy trzy łyżki majonezu i przyprawiamy solą i pieprzem. I gotowe!











4 comments:

  1. U mnie przygotowania do świąt od soboty ruszyły pełna parą, wysprzątane już, teraz dekoruję, na samym końcu zabieram się za świąteczne wypieki
    :)
    Pastę jajeczną bardzo lubię, szczególnie robiona przez mojego tatę :)

    ReplyDelete
  2. fajne te jajka na pierwszym zdjęciu :)

    ReplyDelete
  3. Ja też uwielbiam pastę jajeczną, więc może wypróbuję Twoją:)A co do "akcentów" wielkanocnych to moje też już czekają na regale na święta. Jeszcze tylko muszę obrać koncepcję:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: