Saturday 10 March 2012

Marni

                                                                source: www.graziadaily.co.uk/
Dwa dni temu pojawiła się w sklepach H&M kolekcja zaprojektowana przez Marni. Kolekcja okazała się takim hitem, że kolejki pod sklepami ustawiały się już od 4 rano. Niestety ja do rannych ptaszków się nie zaliczam i moje łóżko oczywiście wygrało. Miałam jeszcze cichą nadzieję, że uda mi się kupić naszyjnik online. Niestety łącza były tak obciążone, ze nic nie kupiłam. Natomiast zachęciło mnie to do sprawdzenia samej strony Marni. Oczywiście ceny są już tam "trochę" wyższe niż w samym H&M.






5 comments:

  1. ciekawa ta kolekcja:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  2. zdjęcia wyglądają ciekawie;)pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Mnie ta kolekcja w żaden sposób nie zainteresowała...

    ReplyDelete
  4. Niektóre rzeczy są rewelacyjne :))

    ReplyDelete
  5. A ja jezeli mam byc szczera, to powiem, ze kolekcja mnie nie zachwycila
    procz kilku drobnych dodatkow, jakim byl np. bialy naszyjnik (jakby z kwiatow). Ale zeby stac w tak dlugiej kolejce i wyczekiwac otwarcia sklepu jak za czasow komuny - nie, to chyba nie dla mnie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: