Sunday 5 February 2012

Sunday's Poem

Stylish Island- Mój przystojny sąsiad 

Sunday's Poem 


Metro nie działa
Samoloty nie latają
Szkoły pozamykane
Co to? Co to?
2 centymetry śniegu w Londynie


Ciężko dzisiaj nie być cynicznym. Jak co roku, całe miasto jest sparaliżowane, bo spadło trochę śniegu. Pociągi nie jeżdżą, większość połączeń lotniczych została odwołana. To moja siódma zima w Londynie i ciągle nie mogę się oprzeć wrażeniu, że Brytyjczykom się wydaję, ze mieszkają na Barbadosie. Co roku śnieg jest ogromnym zaskoczeniem i wszyscy wpadają w panikę. Miejmy nadzieję, że jutro wszystko wróci do normy i nie będziemy mięć problemu z transportem do pracy.  

Stylish Island

Rośliny w moim ogródku zawsze sobie jakoś radzą zimą
Stylish Island

Jak już wspomniałam Londyn wariuję już przy małych opadach śniegu. Udzieliło  się i mojemu facetowi :-)
Stylish Island

Czapka, szalik i wielki wełniany golf bardzo się dziś przydały...



Stylish Island

Moje sąsiedztwo...
Stylish Island

Wyczekana kawa

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: