Saturday 18 February 2012

Sobotnie zakupy

Stylish Island
ZARA
Jak Wam mija sobota? Ja postanowiłam dziś sprawdzić co tam pojawiło się w sklepach na nadchodzącą wiosnę. Wiedziałam, ze w niektórych sieciówkach ciągle jeszcze trwają wyprzedaże, ale nie spodziewałam się takiego wyboru w Zarze. No i zamiast się skupić na nowych trendach, wróciłam do domu z pełna torbą skarbów z wyprzedaży. Wszystko razem kosztowało mnie £30! Wspaniałomyślnie zakupiłam nawet koszulę dla mojego faceta.  
Wybór jest jeszcze ogromny i prawie nic nie kosztuję więcej niż £9,90! Fajne jest to, że mnóstwo z tych rzeczy jest na wiosnę i lato. Nie będzie zatem trzeba długo czekać na wypróbowanie nowych zestawów. 







5 comments:

  1. cudne twoje wyprzedazowe zdobycze w szczegolnosci bezowa bluzka z braz pasem piękna!

    ReplyDelete
  2. Różowa bluzka - bardzo ładny zakup :)
    Miłego dnia!

    ReplyDelete
  3. beautiful purchases. http://katefashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: