Tuesday 28 February 2012

Oscary

A Oscara otrzymuje...
Jak tam Wasze wrażenia z tegorocznych Oscarów? No i oczywiście nie pytam o statuetki dla najlepszych :-) Ja w tym roku jestem dość rozczarowana. Żadna z kobiet niestety nie zaskoczyła mnie swoja sukienką. Były te lepsze i gorsze, ale nie było tej jednej i wyjątkowej, którą będzie się pamiętać przez lata.


A zatem rozdajmy statuetki w kategorii - the best look 


Miejsce 5 - Penelope Cruz 
soucre: www.kobieta.wp.pl
Ogółem nic powalającego z nóg, ale na temat klasyki się nie dyskutuje. No i oczywiście Penelope Cruz to piękna kobieta. Zatem miejsce 5  w moim plebiscycie.
Miejsce 4- Claire Danes
                         soucre: www.kobieta.wp.pl


O i ile fryzura pozostawia wiele do życzenia, to sukienka jest całkiem do rzeczy.

Miejsce 3 - Georgina Chapman
                                   source: www.kobieta.wp.pl


Widać, ze wszystko jest przemyślane a sama sukienka odzwierciedla tegoroczne trendy w modzie. Trzecie miejsce na pewno się tutaj należy też za całokształt. Rozdanie Oscarów to wielka gala! Tymczasem większość gwiazd wyglądała bardzo zwyczajnie w tym roku. Myślę, że VC włożyła sporo pracy w ten wizerunek. 


Miejsce 2- Gwyneth Paltrow 
                      source: www.hollywoodreporter.com 
Za prostotę! GP wygląda tutaj jak Grecka Bogini.


A Oscara otrzymuje....
                                source:  www.hollywoodreporter.com 
Za Angeliną nigdy nie przepadałam i to się chyba już nie zmieni. Ale jak już wspomniałam konkurencja była kiepska  w tym roku. A jej zdecydowanie statuetka się należy za samego Brada Pitta!

1 comment:

  1. Jeszcze nie przejrzałam dogłębnie oscarowych kreacji, ale tez mam wrażenie, że w tym roku było poprostu poprawnie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: