Monday 9 January 2012

Wyprzedaże w Londynie




Nie ma to jak londyńskie wyprzedaże po Świętach. Trzeba coś robić w tym chłodnym i szarym miesiącu jakim jest styczeń. Od paru dni wieje niemiłosiernie. Najlepsze rozwiązanie? Schować się we wnętrzach ciepłego sklepu i poszukać prawdziwych perełek. Tak własnie dzisiaj zrobiłyśmy z moją koleżanką. Naszą godzinną przerwę na lunch postanowiłyśmy wykorzystać na zakupy. Po okresie świątecznym i tak trzeba uważać na kalorie!
Poszukiwania rozpoczełyśmy od sklepu Accessorize, Shirley zakupila tam 3 pary kolczyków za £4,80! 


A ja postanowiłam dziś poszukać konkretów. Akcesoria kupuję zazwyczaj pod konkretną kreację, dlatego nie skusiłam się na nic w Accessorize. Jednym z moich ulubionych sklepów jest Zara. A tak się składa, ze mają tam świetne wyprzedaże. Udało mi się kupić kolorowe sandałki na dość wysokich obcasach za £9,90! Buty zostały przecenione z £49,00! Już nie mogę się doczekac ciepłej wiosny. Będą pasowały do jednej z moich sukienek jak ulał. 






Kolejnym miejscem, gdzie można trafić na świetne okazje jest TK Maxx. Mnie sie dziś udało kupić spódnice z LK Bennett za £20, przecenioną ze £165. W TK Maxxie nie wszystkie ubrania są z tego sezonu, ale jak się dobrze rozejrzycie, to na pewno uda Wam sie upolować coć na czasie. 



O wyprzedażach w tym miesiącu na pewno jeszcze napiszę. A póki co, życzę Wam owocnych polowań. 

2 comments:

  1. JEŚLI CHODZI O SUPER DODATKI BIŻUTERYJNE TO ZAPRASZAM DO MNIE:)MODNA, RĘCZNIE WYKONANA BIŻUTERIA. WYSYŁKA GRATIS NAWET DO LONDYNU:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo słodka ta Twoja biżuteria. Będę śledzić na pewno. Pozdrawiam

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: